Nu är det krig!


Erika vs tvättmaskinen. Idag tog jag upp kampen. Jag bestämde mig för att vara lite flitig och tvätta allas skitiga strumpor. Inte mitt favoritnöje, men måste göras. Så jag kastar in smutsen i masiken. Sätter igång den. Utan tvättmedel, inställt tvättprogram, sköljmedel, inställd temperatur och utan min tillåtelse kör den igång. Kul tänker jag, den är i alla fall villig att tvätta idag. Eller inte. Den vill bara jävlas med mig. För att avbryta den otillåtna tvättningen är rent ut sagt omöjligt. I någon minut sitter jag och bankar på avbryt knappen. Inget händer. Jag trycker på alla knappar som går. Ännu mindre händer. Tvätten fortsätter att snurra runt därinne. Är det jag som är helt dum i huvudet och inte kan trycka på en knapp rätt? Jag vägrar sitta där och banka på knappen i en timme så jag låter masiken köra sin tvätt. Jag får väl helt enkelt tvätta två gånger. En gång med bara vatten duger ju inte. Nästa gång kanske jag kan köra bara tvättmedel...?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha, ser det framför mig hur du står och bankar på maskinen.. ;P

2008-07-20 @ 16:58:11
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa, shit va tråkigt det måste ha varit. Fast de hade ju inget annat val. Vi hade ju defenitivt inte klarat av att leva då!

Har du kollat upp om vi kan hitta på något nästa vecka?

2008-07-20 @ 20:58:36
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0