Med kaviar i armhålan


Inatt fick jag ett ragg med mig hem från festen. Min bror fick sig en mindre chock när han öppnade dörren. Där står jag och pratar på om att jag har en kille med mig hem, är det okey om han kan sova över? Bror säger att det skiter väl han i och sneglar nyfiket mot dörren, för därbakom gömmer sig kvällens ragg. Bror vet inte att jag har festat med hans polare så när David glatt hoppar ut bakom dörren utbrister han vad faan gör du här!? Jag och David ler glatt. Vi är taggade på efterfest, men då bror och Joel redan sitter och kollar på film slår vi oss alla fyra ner där. Jag och David hänger inte med i filmen alls. Så jag går och lägger mig och sover så gott, så gott.

Tvingade mig upp vid halv tio, då hade Rebecka redan varit på benen i flera timmar. Hur lyckas hon? Staplade mig upp för att ge hunden mat och en promenad. Möter David i köket som tackar för att han fick slagga över och ber mig hälsa att han inte uppskattade brors skämt inatt. David somnade på soffan och bror och Joel såg sin chans. Jag kommer dock inte ihåg allt de gjorde, jag var väl inte helt vaken när David berätta historien, men tydligen hade de målat hans läppar med någonting svart som sved som fan. Därefter hade de kletat kaviar i armhålan på honom. haha stackarn. Var själv påväg att somna i soffan så är väldigt glad att jag tvingade mig iväg till sängen innan det var försent.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahahaha! Man får börja passa sig om man sover över hos dig i fortsättningen :P speciellt om man vill sova på soffan! :P

Ha det så bra på jobbet inatt! :)

2008-07-19 @ 16:39:22
Postat av: Therese

Haha låter inte så kul det där med kaviaren.. :/ Åh, vilken otur att det var stängt ;) Skulle egentligen oxå behöva skaffa ett gymkort, men jag vet att jag inte kommer att orka palla mig dit eftersom jag är så jäkla lat.. :P

2008-07-19 @ 19:17:05
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0