För idag är idag


Nu är det bestämt. Idag drar jag in till stan. Hade tänkt dra till Västerås igår, men hade varken tid eller ork. Så då kör vi på storstan idag istället. För det börjar verkligen bli dags att hitta nya skor. Mina nuvarande har spruckit upp och varje gång man tar ur fötterna ur dem följer halva innehållet med. Inte så roligt. Plus att på detta par och mina andra har jag spillt målarfärg. Så det syns ju att jag har varit ett expo-barn... Dessutom har jag på ett mystiskt vis tappat bort min jacka. Hur lyckas man? Min fin, nästan nya jacka. Spårlöst försvunnen. Suck.

Nu, ett par timmar i solen. Det ser lite oroväckande småmolningt ut, men ett försök skadar ju inte (får vi hoppas). Blev inte ett så himmlans roligt inlägg de här, men nu vet ni vart jag håller hus idag i alla fall. För övrigt saknar jag Alexs röst i luren. Har inte snackat med henne sen i torsdagskväll och det börjar kännas väldigt, väldigt konstigt. Nästa gång vi hörs kommer hon vara 18. Kom hem från Finland nu din unge, krogen väntar ju! haha -plus att jag har massa skoj att berätta, men mitt minne är kort, finns en risk att jag glömmer allt...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0