Vilken galen fest igår, dissad av min egen pappa

Jag måste bara berätta om den helgalna festen hos Brave igår kväll! 
Crulle spydde ner hela mattan och sen
halkade Essi i spyan och började gegga i det.

Desse kom för att kolla vad som hade hänt
men då stoppade Tina henne och föreslog att de skulle
gå och dricka lite med Therese

Davod däckade redan kl. 8 så
Jennie och Maria ritade massa penisar i
hans ansikte.

Sen började jag ragga på Pappa men blev
total dissad när han började strula med TH

Då gick jag fram till Alex för hon var den enda som dög.
Sedan gick vi till Klaman för att köpa kondomer av henne.
Men PW hade redan köpt alla så vi fick va utan.

Kvällen slutade i tragedi för Therese hade ringt polisen
eftersom Camilla hade anklagat
henne för att ha antastat Farbror Daniel

Ta fram din mobil och slumpa fram namnen i din kontakt lista.
Fyll i med dina namn och se vilken kul fest det blev för alla ;)
haha

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAHHAH! Ett tag där trodde jag att det var sant! shit va rädd jag blev! :P

2008-01-31 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0