Torsdag

Sitter i skolan... har haft en lektion på tio min som egentligen ska vara runt 2 timmar! Så nu sitter man här och lyssnar på hur Sara sitter och trallar lite på saltkråkan-låtar... :P trevligt trevligt.
Har precis suttit och checkat in mitt schema för vårterminen.. hmm.. vet inte om det är så bra som på höstterminen. Men man ska ju inte klaga... det är ju ändå sista året i skolan. :S Känns ganska konstigt.

Nu sitter vi och diskuterer chihuahuor, om vilka som är fina och inte fina.... jag höll med om att de med långt hår är finast. Sara kom upp med den idén att dom va finast! :D

Tänk att alla 88:or fyller 20 i år... shit... Sara tog upp det.... det fick oss en liten tankeställare... vad kommer vi göra nästa år när vi är 20???  Man vet aldrig...

Hej hopp.. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Kanske skriver ett till efter dagens slut... vem vet vem vet...?


Puss
//Rebecka 

Kommentarer
Postat av: dzenana

guud har inte tänkt såå långt..shit nästa år så fyller vi 20..''/

2008-01-10 @ 19:57:33
URL: http://dzenanaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0