Tisdag

Tisdag idag och sista skoldagen för mig den här vecka. Imorn ska jag åka till Sälen som Erika nämde i ett tidigare inlägg.

Siter här och väntar på att textkommunikationen börjar... egentligen är jag klar med mitt arbete så jag kommer nog sitta och arbeta lite med min filosofi, som jag verkligen inte är taggad för att skriva... det är så svårt.. jag är inte någon djup tänkare och deffinitivt inte någon som kan skriva mycket om saker som "har vi en fri vilja?". Det är helt sjukt.

20 min kvar på lunchrasten... :P sen blir det som sagt textkommunikation och sedan engelska med tråkdan. Usch ser verkligen inte framemot engelskan... sista lektionen vill man bara att den ska ta slut, men har man tråkenegleska emd tråkdan går tiden långsammare än man kan tänka sig.

När lektionen är slut är det bara att dra till bussen och sedan upp till hallen för att träna småbarnen. Alltid lika kul, man blir så glad av att gå upp dit till en massa smålirare som är redo för lite handbollsträning. Hoppas Amanda dyker upp också. Man blir alltid så glad av att träffa henne också. En av de bästa personerna som finns. Helt underbar: lätt att prata med och vill alltid det bästa med sina nära och kära. Love 2 her! 

Nu orkar jag inte skriva något mer... haha finna typ inget att skriva mer heller så... :P
Nu bär det av mot textkommunikation.. (eller för min del: filosofi)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag har valt textkommunikation till trean, är det bra?

2008-02-01 @ 18:13:21
URL: http://l0vely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0