Just so tierd

Huh! Jag är så grymt trött. Fattar verkligen inte varför. Visst, jag har sovit dåligt de senaste nätterna men så tog jag en dag ledigt igår, gick och la mig skit tidigt och sov länge på morgonen. Ändå slocknade jag vid tio igår och är minst lika trött idag. Varför? Skulle fan kunna gå och lägga mig nu och klockan är bara halv nio. Katastrof! Så kan vi ju inte ha det. Men, men, får väl sova i helgen helt enkelt. Hade hoppats på utgång då, men ingen annan verkar vara så taggade på det. Dessutom måste jag väl erkänna att pengarna börjar ta slut. Egentligen tog de slut för flera veckor sen, det är då det är så bra att ha ett sprakonto att nalla av hehe. Fast snart lär de ju va slut där med. Sälenresan väntar nästa vecka (såååå taggad!!) och räkningen för dansen den här terminen har kommit. Thank God att jag har mitt lilla jobb i skärholmen.

Bilder från förfesten i fredags. De roligare bilderna har inte Alex skickat än men ni hittar dem på hennes blogg www.alindgren.blogg.se

     

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Men då får du vila ut nu i helgen så du är taggad på onsdag:D

2008-01-18 @ 10:16:03
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0