Just a boring night

Vilken otroligt seg kväll. Och dag. Har inte hänt något speciellt alls. Fast det är rätt skönt på ett sätt, fortfarande lite trött och seg efter veckan som varit. Har farit fram och tillbaka överallt känns det som. Och därefter var det nyår, vilket inte direkt är någon vilodag. Men kul var det, ska skriva om det senare, väntar bara på att jag ska få lite roliga bilder av Alex att pynta mitt inlägg med. =)

I alla fall. Jag har haft lite trist ikväll så har klickat runt lite på jakt efter något skoj. Hittade Fiskarnas horoskop för den här veckan, för er som bryr er.
      Fiskarna Vecka: 1 (2007-12-31 - 2008-01-06)
Den här veckan går i förändringens tecken. Viktiga personer med makt njuter av ditt sällskap och kan hjälpa dig in i en värld av nya möjligheter. På torsdag och fredag städar du både mentalt och fysiskt. Betala gamla räkningar, lämna tillbaka saker du lånat. Något härligt, nytt och spännande händer dig på lördag.
   Hihi, undra vad som händer imorrn =D Imorgon blir det krogen för min del, visserligen inget nytt men man vet ju aldrig vad som händer.

När jag klickade runt hittade jag även några egenskaper jag som fisk ska ha:

Fiskar är erotiska och sex med dem är ett rent nöje. De skapar speciella band till sina sexparners, de har intensiva och sensuella fantasier och i kärleksakten spelar de ut hela sin personlighet. De är känsliga och själsliga med sina partners, de lyssnar på sin älskares/älskarinnors känslor och behov. Fisken är lat i sin natur och jagar därför inte sin partner. Fisken frodas i djupa känslor och försöker lösa alla sina problem i sängen och använder sex som nyckel.

Stjärntecken: Fiskarna
Datum: 19/2 - 20/3
Plats i zodiak: Tolfte
Planet: Neptunus
Element: Vatten
Bra egenskaper: Ödmjuk, förstående, lättrörd och mottaglig.
Dåliga egenskaper: Lätt förvirrad, viljesvag, obeslutsam och slarvig.
Kvalitet: Föränderlig
Polaritet: Negativ
Passar bra med: Oxen, Kräftan och Skorpionen
Passar dåligt med: Väduren, Lejonet och Vågen.

Haha =) Ni kan ju kolla in era tecken, hittade det här på: http://www.dagenshoroskop.nu/horoskop/stjarntecken/index12.html

Har lite mer tråkigt så gör den här grejen också. Om jag nu kommer orka göra hela...

Senaste
1. Kompis du träffade: Rebecka
2. Personen du pratatade med: Mig själv =)
3. Du fick SMS av: Desse

Idag
5. Kläder: Mjukisbyxor och slashaströja
6. Bättre än igår : Njaa...

Imorgon
7. Är det: Lördag
8. Planer: Krogen med Chatrin mfl =)
9. Något tråkigt som händer imorgon: Imorgon ska bli en underbardag ;)

Favorit
10. Nummer: 5
11. Färg: har ingen
12. Årstid: Sommar

Frågor och svar
13. Saknar du någon? En hel del...
14. Humör för tillfället?: Uttråkad men glad
15. Det första du gjorde?: Somnade om
16. Vad åt du sist?: Lite jordnötter
17. Vad irriterar du dig på?: Just nu... Ingenting
18. Tror du på distansförållanden?: Jarå
19. Vem tänker du på just nu?: Jag är fullt upptagen med att fylla i det här ;)
20. Tror du att personen tänker på dig med? Eeh...
21. Vart reste du sist? Till Tumba, haha. Utomlands, thailand
22. Vad gjorde du igår kväll? Var med Rebecka en stund, kollade Simpsons
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Alla säger olika :S
24. Ler du ofta? Jo det tycker jag nog
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Förut gjorde jag det, men inte längre
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen =)
28. Vilken färg har din tröja?: Svart med texten Fest i härlig grön nyans

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: Ooh ja. En gång grät jag till The Green Mile i 1½ timme tillsammans med Wanja och Essi. Haha, det var en rolig kväll det
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Yes
31. Gråter du när du skadar dig? Nja, var nog ett tag sen sist

Lycka
32. Är du en glad person?: Jo men det tycker jag
33. Vad gör dig glad?: Vänner
34. Önskar du att du var lyckligare? Ibland, beror vilket humör man e på
35. Är lycka överskattat?: nej...
36. Kan musik göra dig glad?: Absolut!

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Yep
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Självklart
39. Har du en flick/pojkvän?: Nope
40. Är du nöjd med det?: Till och från, ganska skönt å va singel ibland
41. Är du kär?: Nepp
41. Vem hatar du verkligen?: Hatar är väl at ta i lite...
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Inte vad jag kan minnas... Men jag har gjort en powerpoint-presentation som hette "Alla är dumma" Hehe
43. Är du en mobbare?: nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Haha yes
45. Har du blivit sviken någon gång?: har hänt

Skolan
46. Gillar du skolan?: Njaa...
47. Favoritämne?: Expo och någon annan lektion som jag inte vet vad den heter haha. typ formgivning kanske...
48. Värsta ämne?: Hmm... svårt, just nu känns nästan alla ämnen ganska sega... historia kanske...? arbetsmiljö och säkerhet...?
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Nej, tack och lov
50. Är skolmaten god?: Ibland...

Oj, jag gjorde hela. Haha, trodde jag inte =) Aja, det här blev ett mupp-inlägg, men det är lungt.  Puss på er!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

haha typiskt dej att skriva sådär på "Vem hatar du verkligen"xD men det är bra, hata ska man inte göra:D

2008-01-05 @ 01:49:09
URL: http://alindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0