En ny vecka

Måndag.....måndag... måndag....
Idag är det måndag och dagen har gått ganska fort... Sitter hemma och väntar på att pappa ska komma hem coh att maten ska bli klar.. Är hungrig som ett djur.. Sen kommer det hit främmande eftersom pappa fyller år! :) Då ska vi äta tårta :)

Men sen är det bara att återgå till verkligeheten... Måste läsa ut en bok tills på onsdag och dessutom ha gjort en framsida till den o.s.v. Sen har jag massa arbeten att skriva... shit det är mkt nu asså... Har ju lixom tänkt att jag ska ta tag i saker och ting igen.. Jag var duktigt förut med sånt och gjorde allt direkt när jag fick det.. Sen hamna jag väl i någon slags svacka där jag gjorde allting dagen innan det skulle lämnas in.. Men nu är det ändring på sånt.. Nu ska det göras så fort som möjligt och inte plugga något på helgen.. Om jag inte har prov vill säga! :P

Shit vad musik kan göra en glad egentligen.... just nu lyssnar jag på Pink´s skiva "try this" det var verkligen läääänge sen osm jag lyssnade på den.. men texterna sitter i än :P "save my life can you hear me" hahah jag kan vara skum ibland men jag måste erkänna att jag tycker faktiskt att Pink gör bra musik.. texterna är väldigt bra! 

Aja nu är det nedräkning på g. Nu är det bara 8 dagar kavr sen åker vi till  Sälen! Yiippiiee!

Puss å Kram
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0