Den lyckade Krogtrion

Så skönt att skolan har börjat igen. Eller inte. En ganska soft första vecka i alla fall, den gled smärtfritt förbi. Nästa vecka blir nog inte lika rolig... suck, känns förjävligt att behöva tvinga sig upp tidigt imorrn.

Helgen var rätt okey i alla fall. Drog til Tumba i fredags hem till Alex. Jag, hon och Sara har startat krogtrion (fast efter den dagen så tvivlar jag på att vi är så framgångsrika) och hade lite förfest hos Alex och sen drog vi till Södertälje. Hade tänkt komma in på krogen, men den planen sprack ju ganska snabbt. Blev nobbade av första stället. Sen på andra stället fick Sara och Alex komma in efter en lång tvekan av vakten. Men när vi hade hängt av oss jackorna, bråkat med pengarna för garderoben så dök han upp igen och bad att få se Saras legg. Och därefter blev de utakstade. Great. Trots att kvällen inte riktigt blev så lyckad hade jag nog ganska kul. Dalmasarna var roliga att lyssna på (men bara för deras dialekt, annars va de bara konstiga och dryga) och pommes fritten var goda. Haha. Verkligen lyckad kväll. Men bakåtkullibyttan (hur fan stavas det egentligen!?) i sandhögen och åla genom tåget var ju inte helt fel =)

Jaja, jobbet dagen efter var pain och att jobba idag var inte så kul det heller. Men som Alex sa, det är i alla fall ett bra raggningsställe det där. Jag kunde inte göra annat att hålla med då en 50-årig gubbe i princip hade friat till mig samma dag, haha.

Usch är trött och seg, tror jag går och lägger mig. =) Puss och hej!

 //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0