Lite kort och gott


Om ni har missat det så är jag hemma från Örebro igen. Kom hem igår. Gjorde en väldigt stor miss precis innan jag åkte hem. Jag tänkte ta en liten minitripp på stan i Örebro. Solen sken ju och det var fin fint väder - emellan åt i alla fall. Hur mini trippen på stan än kan tänkas vara, så mixa aldrig detta: Solsken, jeans, högklackat och en äckel tung väska. Bara en liten varning sådär, jag höll på att dö innan jag fick sätta mig på tåget och vila.

Skönt är det i alla fall att komma hem igen. Har mest bara tagit det lugnt de här två dagarna, behövs efter allt omrkingflängandes från min sida. Det har verkligen varit från stad till stad till nästa stad den här veckan. Så mina planer för fredagskvällen var att dyka ner i sängen omedelbart. Så blev det ju inte riktigt. Fick sitta på ett gym och kolla på biffar ett tag, när jag väl tagit mig hem var jag för pigg, så satt uppe halva natten och kollade en av de bästa serierna som finns Two and a half men. Klockan två svängde Henke förbi, kollade på Scrubs, somnade och åkte hem två timmar senare. Så jag kom inte i säng förrän halv fem. Ändå var jag på benen rätt tidigt imorse (med tanke på när jag somnade) och for iväg in till Enköping för att gymma. För ja, jag har äntligen skaffat det där dumma gymkortet - och jag är väldigt stolt. Nu ska jag bli en riktig biff. Eller inte...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0