Säg mig, är inte detta en väldigt bra dag?


Vilken dag. Jag har varit på strålande humör. Bara bra saker har hänt (ja, om man bortser från att jag fick kicken idag, numera är jag ingen Subway-tjej, men det kom väl inte som någon överraskning direkt). Var in till Uppsala idag och träffade Therese. Bara det var väldigt kul, har ju inte sett flickan sen studenten. Vi letade present till pappa och blev nog ganska nöjd med mitt köp. Jag har också köpt nya hörlurar till mp3 då mina gick sönder efter att jag doppa dem i oboy (mina nya har extra baaas och enligt pappa blev jag inte lurad (jag är förvånad)). Sen har vi varit och snackat med lation snubbar om tatuering (kul dessutom att jag skulle förklara allt på engelska, men, övning ger ju färdighet). Snart är det dags för den lilla pussmunnen i alla fall =)

Jag förstår inte, just idag känns allting toppen.
(trots att jag ska jobba imorgon)


//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahha! Hur kunde du få sparken??? Du måste ha gjort dåliga mackor! ;)

2008-08-13 @ 01:57:18
Postat av: Therese

Hoppas att din pappa blir nöjd med presenten! :) Tack för en underbar dag.

2008-08-13 @ 16:22:29
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Erika

haha nehe du, inget fel på mina mackor inte, de var perfekta :P

men de hade ju anställt för mkt folk å var tvugna å säga upp några och då blev det jag för att jag bor så långt bort :/

2008-08-13 @ 17:37:34
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha joo tack jag vet. :p Nu får du ju oxå känna hur det känns.. ;p

2008-08-14 @ 15:16:12
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0