Jiipiiee!

Den här sommaren kan knappt bli bättre!!!

Körkort, studenten, antagen till högskola i Uppsala och så har ja fått jobb. En ringde mig nyss och sa att jag fått jobb på ICA maxi i Enköping. Visserligen i minihuset, men jag har jobb!!!! =D sååå skönt... och typ bästa tiderna man kan få på ett helgjobb. Jämna lördagar kl 11-16. Kan det bli bättre tid? Så himla bra. Och det är alltid bra med lite extra pengar så här när höstmörkret faller. Åh så bra det känns nu!

Och som avslut på den här sommaren ska jag och Erika sticka iväg till Örebro och bo i min brors lägenhet i nästan en vecka. Så se upp Örebro... nu gör vi staden osäkert! =D

Fan va bra allt känns!!!!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0