Jag råkar faktiskt gilla min tumme


Igår var första dagen den här veckan som jag inte tänkte please, kill me när väckarklockan ringde. Så jag tänkte hålla i den takten och fortsätta på det spåret. Icke. Idag tänkte jag precis samma sak som tidigare i veckan - dock inte på morgonen utan när jag satt och stirrade på klockan på jobbet, nedräkningen till avslutad dag var på 8,5 timmar. Please, kill me.

Jag märkte också helt plötsligt att jag har ganska ont i ena tummen. Då kom jag på min dröm. Min hemska äckliga dröm. Jag hade ont i tummen. Det spände och drog i den så jag kunde inte röra den. Hela handen spändes och helt plötsligt hade jag en skrumpen hand,  som i Rose Red (om filmen nu hette så, den där aslånga filmen om ett hus typ). Det var inte roligt. Min hand såg plötsligt ut som ett hönshuvud med bortplockade fjädrar. Inte kunde jag röra den heller. Förstår ni då att jag greps av lite panik där på jobbet när min tumme började värka? Tänk om jag helt plötsligt skulle få en hönshand? Eller, som i ännu en film (I know who killed me), om tummen helt plötsligt blev totalt svart och bara lossnade från handen? Panik, panik, panik!!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch! Äckelfilmen från Örebro! Fan aldrig kolla på den igen! =S

2008-08-28 @ 20:37:02
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Therese

Detta låter ju inte så frächt. Men det är ju bra att du får fortsätta jobba hos din pappa. :)

2008-08-29 @ 10:11:52
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0