Gräsklippare och solsken...

Nu har jag precis klippt gräset... känner mig jätteduktig (och jättevarm). Solen lyste på mig hela tiden så det är inte konstigt att man blir varm av att för det första gå och putta en jättetrög gräsklippare och sen ha solen lysa i ryggen. Nu luktar jag bensin och det doftar inte gott må jag säga. Måste gå och ta mig en dusch. Sen ska jag upp till Skogsvallen och kolla på tjejerna när de har match. Måste ju heja på småflickorna så de blir glada! =D

Sen har mamma fixat böcker och anteckningar till mig inför universitetet. Hennes arbetskamrat har skolat om sig till lärare så jag skulle få låna alla hennes böcker osv. Och så sa hon att jag kunde ringa om det var några problem. Det känns jättebra. Då behöver man inte oroa sig så mycket om man kör fast. =)

Nu ska jag gå och duscha innan jag svimmar av bensinlukten... puh vad illa det luktar...

Puss
//Rebecka

ps. Kräftskiva ikväll! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0