Erika, en packpacker?


Ledig idag. Kan det bli mer underbart?

Vaknade för ungefär en timme sen. Har sedan dess suttit och ordnat med tider och grejer, ringt runt till alla möjliga personer och försökt ordna upp saker. Men nu är allting ordnat. Bara en sak kvar: dansen. Måste bestämma mig vilka klasser jag ska ta. Suck och pust.

Vet i alla fall när min engelskakurs (nej, Thereses svenska lärare, jag tänker inte säga engelskkurs och inte heller svensklärare) kör igång. Jag vet varenda liten lektion fram till jul. Åtta lektioner totalt. Jag är redo.

För övrigt är det ungefär 16 veckor kvar till jul. Bäst att börja tänka på julklappar, så fort som tiden går är vi snart där. Tänk att sommaren redan är över. Det är nästan så man blir lite gråtfärdig. Jag har ju inte hunnit med någonting.

Nästa sommar, då jävlar. Jag smider lite småplaner (det är väl mest önsketänkande, men ändå) på att ta en tripp genom Europa hela sommaren. Jag måste bara hitta ressällskap, någon intresserad som vill se Europa med mig?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, kommer ihåg första lektionen som vi hade och hon påpekade exakt allt som vi sa fel, det var riktigt jobbigt.

Jag lovar att jag inte skriver svensklärare, jag har alltid skrivit svenskalärare och det kommer jag fortsätta göra. :)

2008-08-29 @ 19:11:39
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Självklart hänger jag med. :) Måste bara hitta något sätt att få lite pengar.. :/

2008-08-29 @ 22:14:33
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0