=D

Jajemensan! =D Nu har jag varit en liten runda på stan. Köpte mig en väst och ett linne. Och så köpte jag lite presnter också. Men jag kan tyvärr inte skriva vad det är eftersom jag vet att båda två som jag köpt till läser bloggen! ;) Men jag är jävligt nöjd med västen jag köpte. Kollade in den förut när ja va här men då fanns den inte i rätt storlek. Och nu gjorde den det och dessutom var den på halvareapriset! Mycket bra mycket bra!=D

Nu är jag lite hungrig så jag ska gå och ta mig en macka hade jag tänkt. Kanske rent av att det blir två mackor. För jag är väldigt hungrig! ;P

Sen ska jag ju köra mamsingen till gala ikväll. Rulla fram i audin. =P hahah!

jaja.. nu ska jag sluta skriva en massa strunt... jo en sak till.... kan fan inte sluta tänka på dig! (A)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0