The dream of how it should be


Idag vaknade jag upp från underbara drömmar - synd att de var just bara drömmar. I min drömvärld stormtrivdes jag och när jag sen vaknade höll den trivsama känslan i sig (efter jag hade fått frukost i magen, jag har hemskt morgonhumör innan jag får mat).

Första lektionen, historia, som brukar vara pest och pina var t.o.m. trevlig. Tack och lov för den nya läraren. Våran första historialärare har slutat och jag lider med de stackars eleverna på hennes nya skola. Men tänk så skönt för oss att slippa den där blicken och det falska leendet.

Så istället för pest blev lektionen helt okey. Hade redovisning tillsammans med Robin, som dök upp mitt när jag stod och pratade, men jag var glad ändå. Han dök ju upp i alla fall. Därefter kammade han, jag, Maria och Emma hem första priset och vann en skål med godis. Där nöp vi allt B-klassen i deras små näsor. Idag visade allt skolkar-klassen vad de går för. =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jaa vi måste återuppliva de minnerna!! :D

2008-04-15 @ 13:03:35
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0