Så blev även det mysteriet löst


Jag löste mysteriet med spyan.

Jag grubblade mycket på det när jag försökte sova igår. Låg sömnlös i flera timmar och tänkte om och om igen: Hur kunde det stinka så mycket när ingen spydde? Hur, hur, hur?

Så när jag hoppade in i bilen imorse och kände äckel stanken igen beslöt jag mig för att ta en titt där bak. Och mycket riktigt, i baksätet hade någon spytt. Utan att vi märkte det igår. Så jag fick åka iväg till pendeln med stanken hängandes efter mig, men nu kommer jag kunna sova lugnt inatt i alla fall. INget mer grubbel. Bara äckligt stank.

Förresten. Mor och far som klagade så när mina kompisar spillde öl i bilen. Påstod att det luktade gammal fylla i bilen i dagar. Vad kommer det göra nu då när mammas kompisar har spytt i bilen?

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0