Nu...

...är den värsta uppsatsen över. Litteraturkunskapen är äntligen över. Vi gjorde vårt sista arbete och vi kommer aldrig läsa litteraturkunskap igen! Så skönt!!!

Imorn har jag bara en lektion sedan ska jag åka till stora staden.... Stockholm.. ska åka tåg dit och sedan möta upp bror och Bettina som redan är där.. sedan blir det till att luncha... efter lunchen ska jag försöka hitta någon snygg (och inte allt för dyr) studentklänning!

Åh! Nu är det inte långt kvar.. det är drygt en månad kvar tills man står där på studentvagnen och skriker och försöker sjunga med så gott det går med låtarna som spelas. Sedan är det bara den stora festen kvar!

Längtar!!!

puss
///Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

Rebecka, va gör du på kvällen sen på studentdagen?

2008-04-24 @ 22:05:05
URL: http://bbqvillage.blogg.se
Postat av: Rebecka

Jag ska på joar tror jag! Det är största avslutningsfesten då! dådå??

2008-04-25 @ 19:10:18
Postat av: Erika

Undra... vill gå på skarholmen i uppsala så tänkte om du kanske ville hänga med? men antar att du ska fira me klassen :P

2008-04-25 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0