Fulfest och en trött torsdag

Så var det! Studentfest ännu en gång! Den här gången med ful-tema. Alla var ful(l)a och väldigt glada! Festen var kort och gott en av de mest lyckade festerna jag gått på. Jag hade skitkul! En plankande classmate, en bruten stortå och en aning överkåt grabb. Sammanfattat! =D

Idag torsdag dådå, var det inte så många som dök upp på första lektionen. En del hade endast sovit i en timme men drog sig till skolan ändå... =P Kostar att ligga på topp som man säger. Jag var jälvigt trött faktiskt.

Om jag inte misstar mig kommer nästa tema på studenfesten att vara Rock! Det kommer nog också bli en succé!

Nu ska jag gå och titta på lite tv... sen blir det sova tidigt för min del eftersom det bara blev fyra timmars sömn för min del... =P

tjipp å hej!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0