and again and again and again


Kollade nyss på So you think you can dance och slogs av två saker:

     Shit va smidiga och viga vissa dansare är! Och starka. Hur fan kan man böja sig på det där sättet!? Jag skulle 
     brytas av i flera delar om jag överhuvudtaget förökte göra liknande saker. Jag är lika smidig vig som en
     vandrandepinne, även om jag gärna försöker intala mig annat.

     Imorgon är det min tur. Imorgon är påsklovet över för dansens del och det blir streetdance för hela slanten.
     Något av de få saker som jag längtade hem till när jag svischade ner för de snöiga backarna. Men innan ska 
     jag överleva en dag i skolan och ännu en vårjacksjakt.


//Erika

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0