V a R f Ö r ?

Vaför känns allt helt plötsligt så åt helvetes dåligt? Den ena stunden är allt på topp och man tror att allt flyter på och man är glad. Helt plötsligt är det som om någon tröck på en knapp och hela världen vänder och går emot en... Varför?
Varför lyckas alltid just jag att hitta de där som verkar helt underbara och perfekta och så visar det sig att de verkligen är det? Men alltid börjar jag gilla dem och sedan får man reda på att man är en helt underbar vär och är speciell men inte mer än så!!! Alltid lyckas det bli så för mig... snart vänder jag på mig och blir en helvetes vän! Tycker de om mig på ett annat sätt då? Eller kommer de avsky mig..? jag vet inte längre var jag har mig själv. Fattar inte hur jag alltid hamnar i de här situationerna...



image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0