Tisdagsbeklagan


Hmm... Varit en riktigt seg dag idag. Jag var äckligt trött i morse, vilket ledde till att jag försov mig några minuter och fick därför se förjävlig ut i håret under dagen. Kom till skolan, satte mig ner och gjorde klart min flug-ansiktsmask. Satte upp den på väggen i skolan för allmän beskådan. Tur att den var så grå och trist bland alla andras färgklickar så att man knappast kommer lägga märke till den. Döpte min lilla fluga till Glurp i alla fall, väldigt sött tyckte jag.
   Därpå hade vi expo, som var ännu segare. Gjorde i princip inte ett piss, mest för att varken jag eller Desse kände för't. Slutade tillsist med att vi efter att ha försökt få i oss lite slabbgryta gick och målade en vägg vit. Det var ganska kul i alla fall. Fick förstöra gamla elevers fula djungelträd.

  
image63


Äntligen hem. Trött som jag var försökte jag lunka stilla och lugnt till bussen, men stötte ihop med både Mathilda och Tobbe på vägen, så fick stanna och prata lite. Roligt att man alltid stöter ihop med antingen Mathilda eller hennes syrra på stan, skämtar jämt om det på måndagskvällarna. =)

Hur som helst, den här dagen har varit ganska så mycket piss. Tycker att det ska hända något kul snart, så det ska bli skönt med två dagars extra helg (ledig både torsdag och fredag), då kanske det kan dyka upp någonting spännande. =) Dör om det blir en vanka-runt-hemma-hela-dagarna-helg, kommer jag inte alls stå ut med. Haha.

//Erika

Kommentarer
Postat av: william

tjaaaaaa

2007-09-27 @ 14:36:13
URL: http://sirwilliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0