Måndag

Så nu sitter jag här i skolan och väntar på att bussen ska komma så jag får åka hem. Dagen började med att jag ringde Gabbe och sa att vi kunde åka med mamma men då sa hon att vi inte började förrän vid halv två.. lyckat tänkte jag eftersom jag redan hade gått upp kl 8.00!  Men glad som jag ändå blev satte jag mig ner och åt en lång frukost för att sedan ta 10.50 bussen in till stan. Förkyld och eländig som man var drack jag het choklad och åt varma mackor. Så gott!!!

Väl inne i stan regnade det men som tur var var att jag hade med mig ett litet paraply. :) Jag och Gabbe gick mot skolan och småpratade lite om allt möjligt. Väl i skolan satte vi oss vid datorerna och tittade lite på youtube... :P

Första och enda lektionen började: religion... i två timmar.... sen var skoldagen slut coh jag kämpade igenom mig ännu en dag.. men den här dagen var jobbig eftersom jag satt och snörvlade hela tiden med min täppta näsa! :/

Ikväll är det fotbollsträning.. vet inte om jag orkar vara med när jag är så här förkyld.. kanske värt att göra ett försök eftersom det är sååå kul! :P Vet inte ens riktigt om vi har n¨gon tränare idag.. kanske borde hålla koll på de små tränarna så att man vet om de kommer eller inte.... :)

Nej nu ska ja gå till bussen... tack å hej...


/// Rebecka #13 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0