Ett kort och trist litet inlägg

Idag har jag fått en liten, liten insikt i varför man går till skolan. Okey, okey, jag vet att det är bra med utbildning och bla, bla bla, men jag syftade mer på att man blir så äcklat uttråkad av att bara gå hemma. Visst, det här är min andra dag borta från skolan, men just nu har jag så tråkigt så att det inte är sant. Jag har inte gjort ett piss i två dagar. Igår var det skönt, för då mådde jag verkligen dåligt på alla sätt och vis, men idag är jag piggare och det är bara pain att vara hemma. I alla fall nu under kvällen. Blir alltid rastlös under kvällarna. Så faktiskt, imorgon ska det bli skönt att komma ur mjukisbyxorna och den fula tröjan och börja se ut mer som normalt folk. Få möta lite folk.
   Ja, ja, dags att kolla Vänner, en utav mina favorit serier, alltid trevligt att fördriva tiden med. Usch, känner att det här blev ett väldigt trist inlägg, men idag känner jag mig väldigt trist, så det passar ju på alla sätt och vis =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0