En skuttililutt dag

image64

Idag har varit en riktig flumm dag. Varit ledig idag och sådant blir man alltid glad av. Mosade mig upp vid tio och genast strömmade musiken genom huset (hoppas jag störde bror, men han sover som en stock så jag tvivlar lite) för att stuttsa runt som en boll. Jag var verkligen full av energi, varit det hela dagen. Efter ett tag tröttnar jag lite, så jag lägger mig ner för att läsa lite, tar ungefär tio minuter innan jag tröttnar. Rastlös börjar jag städa först i köket och sen i datarummet (har nog aldrig varit så fint härinne, haha), samtidigt som jag dansar runt som en hoppetossa. Därefter bär det av på en timmes mysig höstpromenad med Zingo. Vet inte varför, men varit riktigt glad och sprallig idag, helt enkelt på toppen humör. Så tillbaka med Zingo sätts musiken igång igen och jag fortsätter dansa runt, tills jag tvingar mig att stanna upp för att äta lite mat (men däremellan hann jag med att stå på händer ett antal gånger).
   Mor kommer hem med bilen, jag snor den och susar iväg till Uppsala och min dans. Idag var det dags för Showdans. Där möter jag Johanna och vi skrattar oss igenom halva lektionen. Jag hängde inte med ett dugg och inte kunde jag koncentrera mig så jag mest bara flumma runt lite. Sparka ett ben här, vicka lite på höften där, trippa fram på tå och se ut som en juckande kanin. Både Johanna och jag skrattade framför allt åt den där kaninen. En väldigt rolig lektion helt enkelt. Lalalallalaaaa, fortfarande lite flumm och raslös =D

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0