Bajs, blä och bajs igen

Okey, jag är så jävla sur på mig själv. Haha. Klantade mig rejält där, va lite bajs. Och jag säger blä för Rebeckas skull... Och jag säger bajs på joar blå i enköping. Kom nyss hem därifrån. Drog in dit med Rebecka under kvällen och stället var helt dött till kanske elva, som vanligt då rå. Men de dumma snubbarna vägrade ju öppna dansgolvet, så Rebecka och jag var helt rastlösa ch det va nästan så att vi var påväg att dra därifrån. Vid tolv började folk strömma till och DÅ öppnade de dansgolvet.Tack och lov! Innan hade vi varit ett litet gäng som stod och shakade i ett litet hörn inne vid baren. Rebecka och jag körde stolt Jonas och "Stiflers brosas" dansmove, basketspelarna och fiskkroken. Guuud bara älskar fiskkroken, måste vara det skönaste dansmovet jag någonsin sett. XP   
   Iaf, när de väl öppnade dansgolvet sprang vi överlyckliga in i den andra lokalen där det var rök och stort och hela det kittet, shakade loss som fan. Vi var upp på scen och allt. Haha. Måste vart en vacker syn =)
   Okey, e lite trött så jag vet inte riktigt vad det är jag skriver, men jag har kommit på iden att nån gång när jag kommer hem skitfull ska jag sätta mig här och skriva. Haha. skoj skoj.

image53  image54  image55
Jag envisas med att den gröna drickan skulle vara med på varje bild =)


   Iaf, något som var grymt kul med kvällen var att man träffade Emma igen. Gick i samma klass som henne från trean till kanske femman. Sååå kul att träffa henne igen!! Kände inte igen henne först när vi stötte ihop inne på tjejtoaletten så när hon helt plötsligt utbröt Erika Buråker!!! fick jag världens chock. Kunde för allt i världen inte komma på vem hon var, men så fort hon sa sitt namn så klickade till och det blev många, många kramar.
   Något annat som jag stör mig grymt mkt på under den här kvällen (bortsett från själva Joar då), men som samtidigt va ganska kul, va en kille jag dansade med strax innan vi skulle dra oss hemmåt. När jag såg honom först kände jag igen honom utav bara attan, men kunde inte komma på varifrån. Sen kom jag fram till att jag sett honom på bussen från Uppsala ett antal gånger. Ännu senare kom jag fram till att han var äckligt lik Josefins kille (då menar jag inte att josefins kille är äcklig, bara så alla vet haha). Det skulle faktiskt kunna ha varit honom. Och det är det jag stör mig så på. Var tom tvungen att kila in på Josefins bilddagbok för att kolla hennes bilder på sin pojk och han var verkligen lik, men kan fortfarande inte bestämma mig om det var han eller inte. haha, jävligt irriterande måste jag säga!
   Ja, ja, trött är jag nu så det är väl läggdags för mig. Hehe, nu brukar jag åka hem från krogen i vanliga fall. =) Slut pladdrat för ikväll, imorrn kanske det kommer bilder från Rebeckas och min "förfest" (vi delade på en cider och väntade på att tiden skulle gå tills vi kunde ta bussen in till stan), men pallar verkligen itne lägga upp bilderna nu. (Nu har de kommit XP )
Puss och god natt!                                                                                        //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0