Söndag

Igår var jag och Erika på bio i Uppsala och såg filmen Hairspray. Den va väldigt bra! Man fick en sådan mysig känsla i kroppen efter att man sett den. Sedan fick jag för mig att jag tyckte att ERika och jag kunde köra runt lite och pumpa musik, det slutade med att vi fick vända innan vi körde på en enkelriktad väg! ^^,
Sedan åkte vi hem och jag somnade direkt eftert att ha tryckt i mig en asgod massarin! :P

Idag då.. jo, vaknade av att pappa knackade på dörren och sa att han skulle dra upp till hallen för att packa väskor och sånt inför sista kvalmatchen. Jahopp tänkte jag och gick upp lite halvmör sådär... åt min frukost och gjorde mig klar för att åka till Rotebro...
Väl där fick jag mig en liten chock faktiskt... genom att läsa allt som stod på Nordias gästbok fick jag för mig att stället skulle ha lite klass, men det var verkligen mycket värre än skogsvallen: fanns knappt någon läktare att  sitta på, parkerigen var konstig, typ som en liten grusplätt bara och i kiosken fanns det typ bara kaffe och korv... planen var heller inge bra tyckte jag iaf.... aja matchen drog igång och sikten såg bra ut för nordia tills rotebro lyckades trycka in ett noll målet. sen tog det fart och det stod 1-2 till nordia i halvtid. Andra halvlek var väl inte den bästa som nordia spelat... 2-2 kom väldigt fort och sedan sköts det in tre mål till från rotebros sida... matchen slutade 5-2 till rotebro... kallt och tråkigt resultat, bara för att man jälva var så taggad och ville se värsta matchen....:/ aja jag och många andra tyckte att Nordia iaf har gett oss en rolig och trevlig fotbollssäsong i år! Good work!! :P

///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0