Pojkar vs. Gubbar


En ganska seg fredagskväll för min del. Har varit sjuk så ska hålla mig hemma i helgen och bara ta det lugnt. Lär behövas. Mor och far sitter och kollar på Idol, vilket jag helt slutat följa. Orkar inte kolla längre. Egentligen skulle jag skjusat bror till Lillkyrka, hem till Frallan men det blev inte av. Gillar deras namn på varandra, Frallan och min bror kallades för Våfflan förut. Haha. Idag berättade bror Våfflan (hehe) att han och hans polare kommit i bråk med pedofil-bastu-gubbar på badhuset. Bror bastade med sina polare när gubbarna kom och klagade på att de hade badbyxorna på sig inne i bastun. Pojkarna blev sura och ifrågasatte genast varför och gubbarnas svar blev att det var för klorallergikernas skull. Va fan gör man på ett badhus om man är allergisk mot klor? Jaja. Tror jag missade lite av berättelsen där emellan, men sen gick gubbarna och hämtade en badvakt som sa åt pojkarna att nu fick de inte sitta med handduk i bastun, men att det gick bra om de tog en sitthandduk. Vad för skillnad är det på att ha en vanlig handduk och en sitthandduk? Så pojkarna kom surt fram till att gubbarna var pedofiler. Men de vann i alla fall, bror och hans polare vägrade lämna bastun och de satt stolt där med sina handdukar. 
   Tror inte att min bror och hans polare är så omtyckta av gubbar. Hela sommaren har de hållt på att bråka med något surt ute i Ekolsund. Tydligen tycker gubben att de åker moppe över hans tomt (vilket de inte gör enligt bror) och att de inte får åka ner till badstranden på mopparna. Har hört tjat om det där hela sommaren. 

Ja, nu är det äntligen lov i alla fall. Har varit hemma och varit sjuk i två dagar, meimage85n idag hade vi ledigt, så nu har det efterlängtade lovet kommit. Och jag har nästan redan planerat hela veckan. På tisdag drar jag till Tumba och kusinerna. Alex ska visa mig Shoppingstaden i Skärholmen, lr vad det nu heter, där jag sen ska jobba. På fredag ska jag fixa håret, klippa mig och kanske slinga, för att sen dra ut på krogen med Rebecka. Har snackat om att pröva BJ, fast jag har kommit på att det nya stället People har ju öppnat då, kan ju va kul att se vad det är. jaja, får se. Lördagen därpå kanske jag ska till Alex igen, hon snackade om något imorse när hon ringde. Jag var ganska nyvaken, så vad för svar jag gav. Haha. Eller så ska lilla Therese komma över.
   Bla, bla, vad tråkigt, men nu vet ni vart jag kommer hålla hus nästan hela nästa vecka.

Puss och hej =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa, jag vill komma. Men vet inte om jag kan..
Vi ska bort på söndagen sen.. Men det kanske inte är så tidigt :)

2007-10-26 @ 22:46:10
URL: http://thores.blogg.se
Postat av: Rebecka

Inte people.. typ samma som seven ju.. same shit different names... :P antingen BJ:s eller Lotus you choose!!! ;)

2007-10-27 @ 00:31:24
Postat av: Erika

Prövar BJ tycker jag då
fast jag e lite sugen på lotus oxå... men nej, vi prövar bj va fan :P

2007-10-27 @ 17:35:31
Postat av: Erika

Prövar BJ tycker jag då
fast jag e lite sugen på lotus oxå... men nej, vi prövar bj va fan :P

2007-10-27 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0