Nya Tag

Idag gäller det, min första handbollsmatch på aslänge! Det känns som om det var aslänge sen i alla fall.

Det va jätteskönt å få komma hem tidigt och få hjälpa mamma att baka inför morgondagens kvalmatch. Innan jag åkte hem fixade jag så jag skulle få VISA kort... nu blir jag stor! :P

Aja åter till handbollen. Bortamatch så det lär bli en sen kväll att se framemot... men ska bli såå skönt att få ut lite aggression på någon. Ska bli skönt att få ta i lite extra mycket när man känner så här. Kötta!

Imorn ska det bli kul att titta på fotboll igen! det va också ett tag sen sist. Och nu är det en viktig match också, kvalmatch inför trean. Hur ska det gå? Hoppas Nordia vinner! Efter matchen ska jag och resten av familjen gå ner till Pinos för att käka lite pasta:P kommer nog bli en trevlig dag.

shit va det är tråkigt att skriva när man egentligen inte vet vad man ska skriva... hmm

okej... skiter i det här!!!

                                                                                                                                                                                     ///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0