Hugo tror jag han heter

And now every song reminds me, of what used to be. Thay's the reason I'm so sick of love songs, so tierd of tears, so done wishing you were still here. Said I'm so sick of love songs, so sad and slow, so why can't I turn off the radio?
image71

Ne-Yo - So sick. Vad som spelas här hemma hos mig just nu och har väl gjort det halva dagen. Idag är en sådan där skönt slö dag. Jag har varit lite duktig idag, bakat, städat, postat jobbansökningar och rastat Zingo, men annars så har det varit väldigt slappt. Känner inte riktigt heller för att göra någonting så det passar väl ganska bra. Därför passar väl låten ganska in på hur jag mår idag också. Suck.
   Men jag har kommit på en ganska rolig idee till mitt rum. Håller på att måla mönster på mina garderober. Just nu håller jag på att måla lite söta fotsteg här och där, som sedan ska ta ett litet hopp och fortsätta på elementet där en skyldig liten figur ska sitta. Till en början ville jag ha en sådan där söt Pettson och findus figur, men när jag läste Nemi i tidningen idag så satt ett sött litet monster där. Helt perfekt. Nästan. Mitt monster fick vara lite gladare, vingar och svans fick han också. Hugo tror jag han heter. Så nu ska han bara upp på elementet om några dagar.

  
We're glad for what we've got, done with what we lost. Our whole lives laid out in front of us. Sing like no one's listening, you would kill for this, just a little bit, just a little bit, you would... Sing me something soft, sad and delicate or loud and out of key. Sing me anything.

Straylight Run - Existentialism on prom night. Nästa låt på listan. Hmm. Juste, ska tjata på far idag. Alex och jag har planer på att åka till fjällen i vinter, så vi vill hinna boka stugan. Skulle vara så skoj, åka upp ett litet gäng ett par dagar. Festa och åka skidor. Och snowboard. Haha. Är inge vidare på det, men vill verkligen lära mig. Sist vi var upp till fjällen försökte jag lära mig, åkte en hel dag i barnbacken. Men jag måste säga att jag är ganska stolt. Jag vägrade ge upp, både pappa och Tim gav upp innan mig. Haha, ibland kan jag vara envis. Kände mig smått dum där jag åkte tillsammans med småbarn. Eller ja, vet inte ens om det var en barnbacke, kan lika bra ha varit backen upp till parkeringen XP

By this time tomorrow I'll be over you. By this time tomorrow there will be nothing left to loose and it breaks my heart. One more phonecall to let you know, to cover my mistakes, to correct my wrongs. Spents so much time trying to let you go, I no longer know if it's what I want.

Minor majority - By this time tomorrow



//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Åhh! Va sööt:D Är de du som har målat dom där fotstegen?:O

2007-10-09 @ 10:08:22
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0