Fredag morgon

SItter i skolan ska egentligen ha psykologi men det är frivillig lektion.  Har johan på min vänstra sida tillsammans med Fredrik och på min högra sida har jag Solmaz. Vi sitter och tittar på Youtube. com och kollar om det fins något kul. Vissa vi hittar är ganska roliga. Som Yoda dance...


Ikväll ska jag och Erika på krogen... men jag vet inte om jag egentligen vill eller orkar. Får senare sen när jag slutar hur jag tänker gå till väga. Skulle ju vara skönt med bara en lugn hemmakväll med en godispåse och titta på Idol. Jag menar, har man hållit igång i flera helger i rad kan det vara ganska skönt och bara ta det lugnt. 
Men det skulle ändå kännas lite taskit å säga nej till Erika eftersom hon ändå vill liksom... hon skulle nog bli besviken om jag säger att jag inte orkar.... aja får se hur jag gör. 

Imorgon har småkillarna sin första handbollsmatch på stor plan. Det ska bli jätteroligt och se vad de lärt sig på tre träningar. :P 

Men nu ska jag sluta skriva och titta lite på Star Wars på Youtube :P 

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0