Zebra eller Gris

Okey, jag har lite trist. Varit hemma i några timmar och redan uttråkad. Bra jobbat.
Kollade nyss på MTV där de visar den där music awards. Fick se kanske en halvtimme innan bror kom och ville att jag skulle skjusa han och hans polare ut på landet, till David. Ialla fall, showen var ändå inge vidare. Inte det lilla jag såg i all fall. Var någon artist som såg helt borta ut, dessutom hörde man inte ett ord av vad hon sjöng. Hörde bara bla bla bla. Skitkass.
image87
Haha, Marty the Zebra =)
Alex, jag tror jag har bestämt mig! På lördag ska jag vara en liten Zebra. Blev enklast så.
Alexs polare Lillan ska ha fest på lördag och man skulle vara utklädd så när jag kom hem idag rotade jag igenom garderoben. Alex och jag diskuterade lite idag om vad vi skulle klä ut oss som. Hon bestämde sig väl ganska snabbt, men inte jag. Just nu lutar det åt att vara Zebra. Har zebra-öron och allt. Hehe. Funderar lite på att vara en gris också. För vi har redan knorr och öron, men då saknar jag lite rosa ben. Man kan ju inte vara en gris med svarta ben, eller? Den kanske är lerig. Haha. Faaast... Zebra? Gris? På Halloween? Men suck...

image88
Haha, när jag letade bild på Marty från Madagascar hittade jag den här fina. De skönaste typerna i filmen =)
Tror de var Alex som sa förut att de här filurerna påminde om mig. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men tror jag väljer att se det som en komplimang.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

haha! Jag älskar Madagaskar filmen:)

2007-11-04 @ 15:50:38
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0