Onsdag

Idag har jag varit ledig igen... så himla skönt! Även om dagen inte varit den bästa ska jag inte klaga. dagen började med att jag vaknade kl 9 men blev kvar i sängen för att läsa lite teori fram till kl blev 12, då gick jag upp och åt frukost. Sen blev det till att läsa lite mer ur teroi boken. det var faktiskt inte så tråkigt när man lyssnade på musik samtidigt och helt plötsligt tog den slut. Imorn ska jag bara kolla igenom den lite grann för att repitera lite inför fredagen.
Jag kommer förmodligen inte vara med på fredagens match efter min skada som jag fick på matchen i måndags men förhoppningsvis är jag tillräckliget bra i nacken och axeln så att jag kan vara med på den som är på söndag istället.
På fredag planerar jag att gå ut på joar eftersom TaKiDa ska spela då.... måste bara hitta någon att gå med, Erika kunde inte för hon ska jobba på lördag sen :/. Sara fyller ju år på fredag så hon ska ju ut. Grattis till henne! :D
Nej nu orkar jag inte skriva mer, vet heller inte vad för den delen.... imorn ska jag åka in till Enköping och fika hos Morfar med mamma det ska bli riktigt mysigt!

hej hopp!
///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0