Jag har,jag ska,jag har

image90

Hittade den här konstiga lilla saken, tyckte jag kunde göra den. Man ska nämna 5 saker man aldrig har gjort, 5 saker som man har gjort och 5 saker man ska göra.

Jag har aldrig...
* sprungit naken på offentlig plats
* varit så trött på skolan som just nu
* snusat
* ätit en snigel (okey, jag kom inte på något bättre haha)
* haft så svårt att komma på saker jag aldrig gjort förut

Jag har...
* tår som knakar när jag går
* tagit körkort
* dansat fågeldansen uppe på en papperskorg mitt i stan (på kvällen dock)
* festat med en indian
* en mage som skriker av hunger (snart dags för lunch)

Jag ska...
* köra hela vägen upp till fjällen med flickorna i vinter (medan de kommer låta som en skock hönor där bak haha)
* ta studenten (heelt sjukt, har gått såå fort!)
* åka utomlands och parta järnet i sommar
* flytta hemifrån tillsammans med en katt (jag vill iaf)
* tatuera mig
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0