Helgdagar

I lördags kom Lisa, Greta och Jonas hit vilket var väldigt trevligt. Man har alltid kul runt omkring de där lirarna (a)!
Det var iaf helt spontant från min sida att bjuda hit dem eftersom jag inte hade planerat det innan. De sa inte nej iaf :P När de kom hade de en kasse med  chips, dip å lite dricka. Sen gick vi in i mitt rum för att spela lite Xbox. Måste säga att Jonas, ja jag vet inte om man kan kalla det dålig förlorare men... han va inte nöjd iaf :P Sen kolladevi på Apocalypto. Jag hade sett den förut men inte någon av dem så det gjorde vi. Den är skitbra!!!  Watch it you most! Sen spelade vi Pictonary. Jag och Lisa var i ett lag och Jonas å greta i det andra. Gissa vilka som vann??? :D Jag och Lisa! :D å gissa en som klagade på att spelet var dåligt??? :P Jonas.. ännu en onöjd kompis :P över det stora hela var iaf Lisa och Great nöjda över kvällen... (Jonas va nog också glad han med ;P) Tack för att ni orkade palra er ut hit till byhålan Grillby. Min kväll blev iaf räddad! TACK!! ♥ ♥ ♥

///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0