Dans, Fnask och Tandläkar jävlar

Tandläkar jävlar. 
   Imorse, när jag precis återhämtat mig från chocken efter en mysig dröm och att sen behöva vakna upp i verkligheten, höll jag på att stressa iväg till bussen då de jävlarna ringer. Jag försöker prata med tanten i luren, knäppa jackan, stänga väskan och leta reda på nyckeln samtidigt - svårt. Det visar sig att hon i luren vill att jag ska komma på något möte för jag ska få tandställning. Va fan!? Jag fattar ingenting, har inte hört ett ord om det tidigare, är stressad, letar desperat efter nyckeln, försöker vira halsduken runt halsen och mumlar därför något ohörbart till svar. "Blev du chockad nu?" frågar hon. Som fan att jag blev. Och sur. Kunde de inte kommit på det lite tidigare? Det var fan två och ett halvt år sedan de började snacka om mina mysko tänder (jag har tydligen två jävla mjölktänder kvar, vaddå mobbat?) och NU, flera år efteråt ska de sätta in en jävla tandställning i käften på mig. Tack för den.

Nu är jag för upprörd och trött för att snacka om resten av dagen, men den har varit rätt okey. På Selma kom det in en tant som såg ut som världens fnask och letade superhöga platåskor och benvärmare. Jag fick lära mig kassaapparaten. Efter Selma träffade jag Nisse/Kristoffer som verkar vara en trevlig kis. For på dans, väldigt roligt. Ja, min dag i korthet, tänker avsluta med att återigen säga: tandläkar jävlar.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Lider med dig... :/

2007-11-16 @ 14:06:12
Postat av: Therese

Vaa?! Är dom helt dumma eller?! Hoppas att du inte får tandställning nu, för dina tänder ser ju inte så konstiga ut..
Lider verkligen med dig, för jag vet hur det känns :/

2007-11-17 @ 13:33:16
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0