Yeah dude!

Idag var en bra dag! Jag är nyklippt och väldigt nöjd med min nya frisyr!

image13

Jag har varit på Arosfortet med mitt älskade handbollslag som avslutning på vår oövervinnerliga seger i serien! Sen som mat på det gick vi å käkade pizza... :)
Resten av den här helgen är också fullpackad... på lördag ska jag på en handbollscup som spelas på gräs med det laget som jag tränar.
På söndag ska jag själv spela match men dock i fotboll.. ska bli skitkul! Hoppas vi vinner!

På måndag har jag sovmorgon innan jag börjar skolan... den första lektionen jag har är ett studiebesök på reningsverket... hmmm.... inte så mysigt kanske...

Pussen påre (blomma)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg. Är inte så insatt i it-världen men jag kommer att hålla koll på er blogg. Ha D. Kram Sandr

2007-05-19 @ 22:57:23
Postat av: Julia (:

Det blev ju fint (:

2007-05-22 @ 15:58:46
URL: http://jagkallasjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0