Underbara helg

Goddagens gott folk!

Erika här, som hade tänkt snacka lite om den extra långa helgen. SÅ SKÖNT med fyra dagars paus från skolan, synd att det gick så fort. Längtar ihjäl mig till sommarlovet nu, är så otroligt trött på skiten. Haha. Men det var helt sjukt underbart med ledigt. I torsdags strövade jag bara omkring här hemma, började dagen med att träna lite, sen gå långpromenix med hundarna (har två stycken små högljudda saker, tihi). Sen var det tänkt att jag skulle plugga lite och få allt sånt överstökat och slippa tänka på det resten av helgen, men icke sa nicke. Jag somnade på soffan =D Vaknade upp n¨ågra timmar senare helt bort domnad i skallen och visste inte vad jag skulle göra för att piggna till. PW föreslog att jag skulle ge mig själv en omgång med bitchslaps i facet, men det kändes inte allt för bra. haha. Så det blev att klämma i sig en pizza och sen var jag igång igen.

På fredagen vaknade jag faktiskt hyffsat tidigt, tränade lite igen och tog en lååång dusch. tihi. Sen kom min fader hem från jobbet och tiden passerade fort, fort. Har inte ens något minne av vad jag gjorde. Men på kvällen så drog jag in till Enköping för att träffa lilla Jennie, vi hade fått för oss för att testa Joar, en liten krog i Enköping, trots att vi var helt panka. Jag hade inte ens råd till garderoben, utan fick tigga några kronor av min mor å far. Hemskt att det ska vara så dyrt att gå ut =( Ja, ja, Jennie och jag drog runt i Enköping några timmar och förfestade eller vad man nu ska kalla det. Haha. Träffade lite folk, bland annat drog vi hem till en kille som Jennie träffat två gånger på fyllan, tyckte vi kunde hänga där ett tag. Men när vi väl kom dit visade det sig att killen hade flyttat så vi hängde med hans rumskompis istället, som ingen av oss egentligen kände. Men det var trevligt, så där fastnade vi i pincip hela kvällen, bortsett från när vi tog en tripp till lekplatsen och spelade bort våra telefonnummer och fyra öl till nån basketkille. Så det kan gå, så det kan gå. Tror både Jennie och jag behöver öva lite på våra skott. =P

image18image19
                    Enköping                                                                           Leker, tihi


I lördags vaknade jag hos Jennie, klämde i mig några mackor, kollade på ett geni i famlijen och sen drog jag hem. Väl hemma var det in i duschen, sminka om sig och allt det där för att sen hoppa in i bilen och köra iväg till västerhaninge. Skulle på middag hos Simon och hans rara familj. Käkade mums, mums mat och spelade spel hela kvällen lång, kanske inte ska säga att jag förlorade stort vad vi än spelade... hmmm, jag som är dålig eller de som är bra...?
   Ja,ja kom hem inte allt för sent, men däckade dirket och vaknade mitt på dagen på söndagen. Underbart väder!! Kändes som sommar, visserligen lite blåsigt, men det va så myysigt! Var ute i solen hela långa dagen. Vill ha sommar nu! Längtar ihjäl mig, känns helt underbart att det inte alls är långt kvar tills sommarlovet. Vårat sista sommarlov som någon påpekade för ett tag sen, för sen tar vi STUDENTEN!!! =D Shit vad tiden går fort, haha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0