ÖÖÖÖÖÖSCH

Tjoho!



Tänkte att nu när Rebecka skrivit så fint här så e det väl min tur. Tydligen ska jag skriva om fotboll, men det känner jag inte alls för, plus att matchen inte varit än. tihi. Så istället ska jag bara snacka massa, massa babbel och lägga upp några vackra bilder. låter väl härligt? =)

                                            image6 
Yes, det här e då jag, ser inte så pigg ut kanske, men känner mig inte så uppåt idag i vilket fall som helst så det passar ganska bra. Hade en ganska så icke trevlig natt, som jag helst aldrig vill uppleva igen...

Lite brist på insperation om något att skriva om, så tänkte jag berätta lite om Rebecka och mig. Vi är två små flickor som bor grannar i lilla Grillby, vilket ingen någonsin vet vad det är. Men det är ett mysigt litet place, smådött emellan åt, men vi trivs ändå. tihi. (=   (en förvarning, jag kan nog missbruka glada gubbar och små tihi:n då och då)
   Rebecka och jag lärde känna varandra när jag flyttade in i huset brevid för ett antal år sedan. Innan bodde jag i Västerhaninge, vilket också var ganska mysigt. Det var Rebeckas pappa som tvingade oss att hälsa på varandra, shit va pinsamt det var =P Sen dess har vi i alla fall hängt ihop och haft så skoj, så skoj tillsammans, t.ex. har vi vart i New York ganska nyligen och vi vill TILLBAKA!!! =(  Det var bland de härligaste och häftigaste ställena jag satt min fot på. Vill tillbaka, vill tillbaka!! Det är något jag skulle kunna tänka mig, åka ner dit och bo ett tag, bara för att få njuta av den häftiga staden, men det är väl något som aldrig kommer bli av... men, men... En semester dit igen skulle ju inte heller sitta helt fel =)
   
                        image7

Ja, ja, något som måste sägas om Rebecka och mig innan jag måste dra vidare och plugga lite äcklig naturkunskap är att vi har väldigt härlig humor. Haha. =D   

Puss och kram från Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0