Jobbet...

En dag på jobbet kan vara jobbigt ibland, men annars kan det vara väldigt kul också. Jag har haft ett sommarjobb i sommar och imorn är det sista dagen; vilket är väldigt skönt! Visst är det kanske inte så kul att gå runt och plocka massa gips men arbetskamraterna är ganska så roliga. Jag är den enda tjejen på jobbet. De driver med mig hela tiden, men va fan det är barqa å ge igen! :D

På onsdag åker jag till Åhus med handbollslaget för att spela beachhandbollscup. Ska bli asgrymt! Efter det är resten av sommaren fullpackad! Känns ganska så skönt att ha något att göra, annars blir det bara att man sitter framför datorn och gör.... nada.... Åker till Finland nästa vecka och hälsar på farmor!!! <3 När jag och min familj kommer dit är kusinen också där... kan det bli bättre?!

Ta vara på solen innan
den försvinner!
// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0