Babbel

Hej där!

Nu är Erika tillbaka från Thailand, där hon haft det underbart. Har varit en riktig slappar semester, har mest solat, badat och shoppat, men det har varit riktigt skönt. Fram emot slutet av semestern blev det dock lite trist, tröttnade på att ligga på stranden då det ändå bara var mest molningt ute. Dessutom hade jag tröttnat på folktomma stränder, fast visserligen var det ganska lagom med folk på sista stranden vi var på, men rastlös började jag bli. Så det var ganska skönt komma hem igen, utvilad och glad.
   Redan första helgen har varit ganska fullbokad hemma. Gick och såg Harry Potter med Rebecka, kändes lite som ett måste att se den. Tyvärr var ju inte jag så duktig på att boka platser, så vi hamnade ganska långt fram i salongen brevid ett gäng småknattar som satt och kasta popcorn på varandra, vilket var lite störande. Men själva filmen var helt okey.
   På lördagen skulle jag åkt iväg och tältat på sandhamn med min kusin, hennes polare och Jennie, men det blev inställt då Johanna inte kunde. Istället drog jag in till Stockholm, mötte min tokiga kusin och drog runt på stan. På söndagen blev mina planer inställda igen och istället blev det att jag umgicks med kusinen igen. Hon kom farandes med tåget och har nu stannat hos oss ett par nätter. Så trevligt, så trevligt. Har suttit uppe och snackat i timmar, åkt in till uppsala och shoppat och snackat lite mer. Så har vi tvingat min kära broder spela poker med oss, trots att han var lite trött efter att gått omkring på en åker hela dan.
   Nu är jag påväg till min körlektion, är så jävla trött på skiten. Känns riktigt segt att behöva åka dit, tycker jag bara kan få mitt körkort så jag att jag kan få slippa det här =P Fast väl på lektionen är det väl rätt okey ibland.. Men, men... Nu ska jag kila dit. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0