Tisdag

Idag är det tisdag... (antagligen:P)  sitter i skolan och väntar på att dagen ska ta slut och bussen ska komma. Sen är det dags för handbollsträning med småkillarna.

Jag vet fortfarande inte om jag ska fortsätta med fotboll eller inte.... det är asjobbigt att inte veta. Det skulle ju vara ganska jobbigt eftersom några av världens bästa människor är med i laget.... några av världens finaste... vad skulle man göra utan dem... antagligen ligga hemma på sängen och gråta ;)  ja ja.. får se hur jag gör.. men det känns som om det skulle vara så nu att om jag slutar blir det färre i laget och vi har ju redan svårt att få ihop folk, kommer det bli ännu svårare att få ihop folk till matcher. En människa kan göra mycket. ja ja... även om inte hela laget hänger på mig... men ändå... "/

Imorn är jag ledig... kanske kan ta en tripp in till stan och kolla upp lite priser för några julklappar... I will not tell what... för jag vet att mamma läser bloggen och det skulle ju avlöja klappen :P

Och en sak till.... jag blir så ARG!!!!

en annan sak: Gabbe är typ den bästa! :P :D

Puss å hej...

//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Fridah

haha :D ...

2007-12-04 @ 16:22:36
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0