Hell no, kitty

Jag mår kasst. Allt känns bara skit. Vill bara gå och gömma mig någonstans. Men tyvärr så gå ju inte alltid det...
Inte nog med det, imorgon får jag svaren. Usch, inget jag ser fram emot...

Börjar i alla fall känna mig lite gladare. Rebecka och jag har precis kommit på att vi kanske ska ut på fredag. Det är afterski tema på Joar, så vi funderar på att dra på oss ett par gamla mössor och ta med ett par gamla skidstavar och dansa loss =)
 
Jag blev utfryst från historian idag. Stod och bankade på den där dumma dörren en kvart för jag trodde att de inte hörde. Tillslut fick jag inse att det var nog ingen där. Kul. Istället fick jag glida runt i två timmar medan alla andra va på lektion eller tog sovmogron. Great. Jag var inte glad.

  
Lektionerna var ju så attans spännande idag, var inte alls på humör. Istället satt jag och kladdade lite.


//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Miaooo!! ME like you anyhow!

2007-12-10 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0