De 11 första killarna

Blä för att vara såhär trött och skruttig. Men mår i alla fall bättre idag. Hmm... Varit till tandläkaren idag. Suck... Tur att Alex är road i alla fall. Och mamma. Och pappa. =/ Men, men, vad ska man göra? Dessutom har jag varit bedövad i halva käften idag. Skoj. Har kännt mig som ett stort fån.  =)
   Har nu insett att jag kan förså dem med tandläkar skräck. Någon okänd person som står böjd över en och kör in läskiga saker i munnen på en samtidigt som den diskuterar deckare med en annan okänd person som också står med en konstig sak inkörd i munnen på en. Hmm...

Nu är jag bara trött, trött trött, så tror jag ska krypa ner framför tven med en kopp tee och en apelsin. Hade lite tråkigt tidigare idag så gjorde den här lustiga lilla saken...


Skriv de 11 första killarna i din telefonbok
1. Brave
2. David
3. Davod
4. Farbror Daniel
5. Fredrik
6. Gustaf Seven
7. Jan
8. Jesse
9. Joakim
10. Jocke Tumba
11. Markus

Har du pussat nummer 7?
Joo

Känner du nummer 4?
Haha nja, har bara träffat han två gånger för läänge sen

Bästa minne med nummer 9?
Hmm... Var ganska liten sist jag träffade honom så minns väl inte riktigt, men vi lekte väl eller nått. Haha

Skulle du kunna ge nummer 10 en kram?
Jo det skulle jag väl

När ska du träffa nummer 1?
Ingen aning, lilla filuren drar ju till Thailand nu... (avundsjuk)

Hur är vänskapen mellan 6 och 7?
Tror nog inte de känner varandra

Är nummer 6 söt?
Haha inte den blekaste XP

Vad är det bästa med nummer 9?
Väldigt rolig =)

Första intryck av nummer 2?
Hmm... kommer jag inte riktigt ihåg.. kanske att han hade fina ögon...?

Hur länge har du känt nummer 3?
Ett tag, eller ja, egentligen har jag ju aldrig riktigt träffat honom

Hur träffade du nummer 4?
Via en kompis kille

Har du träffat nummer 6 den senaste månaden?
Inte vad jag vet om

Har nummer 11 varit i ditt rum?
Japp

När träffade du nummer 1 senast?
Hmm, var ett tag sen, på krogen antar jag

Är du vän med nummer 11?
Yep

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej

Vad pratar du och nummer 10 om oftast?
Haha, har bara träffat han två gånger och då pratade vi om lite allt möjligt

Har du och nummer 7 haft ett förhållande?
Nope.

Har du velat slå nummer 8 i ansiktet?
Haha neej

Hur träffade du nummer 7?
Det är en kompis kompis

Vad har nummer 2 för favoritmat?
Ingen aning

Hur träffade du nummer 6?
På krogen, Seven

Vad skulle du göra om du aldrig träffat nummer 11?
Haft tråkigare midsommrar bl.a.

Vem här är roligast?
Oj... svårt val...

Vem är tystast?
eeh, david kanske.. lr gustaf för honom har jag aldrig pratat med typ =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0