Börjar så här...

Haft en rätt så bra helg. Sov över hos Amanda till idag. Det var roligt för jag vann i Alphapet två gånger (vi spelade bara två gånger) :P Sen när gick hem idag övningskörde jag med pappa. Det gick väldigt bra. Körde i nästan 1½ timme :D Snart ska jag gå tillbaka till Amanda igen, klippning på g. Senare blir det till att plugga lite ergonomi eftersom jag har prov i det imorn inom idrotten. Får se hur det går.

Nu är det bara två veckor kvar till julafton och jag har bara köpt en enda julklapp.. :S hur ska jag göra??? Men det kanske ordnar upp sig på onsdag när jag ska till Uppsala och julshoppa lite.. Gabbe kanske ska med.. men det är inte säkert än... jag ska iaf dit. Det har jag bestämt... får se när bror kommer hit också, kanske kan man fråga om han vill okå till Kista med mig.. så kan vi shoppa lite tillsammans... det skulle vara rätt kul! :D

nu tog det stop i min hjärna.... nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... så det får bli punkt här.... tack å hej!

//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag funderar oxå på att gå på stan efter skolan på onsdag, kanske kan ses om ni e i stan då? :P

2007-12-09 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0